American mama kitchen

Swego czasu You Tube zaproponował mi filmiki pewnej kucharki z USA, przygotowującej rodzinne posiłki. Jak zawsze z ciekawości włączyłam i moim oczom ukazała się słusznej budowy black-mama, która przygotowywała obiad dla rodziny. Matkojedyna - jak dla mnie był to smalec, smażony na dwóch litrach oleju, podany z kilogramem sera O.o Moja wątroba cierpiała od samego patrzenia. Nie mam pojęcia, czy to u nich normalne żywienie czy jak, ale ich budowy ciała nie biorą się jednak z powietrza. Obejrzałam jej inne produkcje i do wszystkiego używają wiadra oleju i trzech kostek masła, a wszystko i tak z wierzchu posypują toną żółtego sera. Nie twierdzę, że to nie jest smaczne, przecież człowiekowi zawsze będzie smakował cukier i tłuszcz, ale jednak to lekkie przegięcie.
Zobaczcie zresztą sami:


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zatyczka

Chwila przerwy

Peanut butter lover